torsdag 18 november 2010

I morgon...

I morgon blir jag husägare för andra gången i mitt liv, den här gången vet jag vad jag ger mig in på och det finns ytterligare en fördel, det är inte ens hälften så mycke att renovera:)

Igår hittade jag tapeterna till hallen, de blir grå med "bubblor" på, inte så dyra, men i en hall med två barn under 13 känns det som om det kommer att tapetseras fler gånger:)

Hela lgh är full av kartonger och sopsäckar, det går inte att ta sig runt här utan att klättra på möblerna:)

Så mitt på dagen i morgon börjar det köras dit kartonger som ska tömmas i köksskåpar och garderober så att det blir fler kartonger att fylla på!
På lördag kommer släkten å hjälper till att flytta möbler och på söndag blir det målning och tapetsering! Så nu är det fullt upp!!!

1 kommentar: